یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت / سیستم عامل ها / نگاه جدید گوگل به نتایج جستجوی تلفن همراه، صاحبان سایت ها و ناشران را اولا قرار می دهد

نگاه جدید گوگل به نتایج جستجوی تلفن همراه، صاحبان سایت ها و ناشران را اولا قرار می دهد

گوگل امروز یک نگاه جدید به نتایج جستجوی تلفن همراه خود ارائه داد، که به سایت ها راه را نشان می دهد تا نام خود را به جای نگاه کردن به هر لینک آبی دیگر به نمایش بگذارد. پیش از این، نتایج جستجو آبی بود و منبع – به عنوان مثال یک سایت ناشر – در زیر فونت کوچکتر و سبز ظاهر می شود. در حال حاضر، این ناشر است که صورتحساب بالا را دریافت می کند. با تازه کردن، منبع نتایج جستجو در بالا ظاهر می شود و شامل آیکون خود سایت است.

اصلاح طلبی ظریف است، اما یکی از آن ها احتمالا به ناشران اجازه خواهد داد که به آنها اجازه می دهد راهی برای برجسته سازی پیدا کنند. پس از همه، جستجوگرهای وب که قبلا با سایت ناشر آشنا هستند، ممکن است از طریق انتخاب (از طریق آن) از لینک شخصی خود از اولویت شخصی استفاده کنند – حتی اگر در صفحه نتایج پایین تر باشد.

علاوه بر این، نام تجاری وبسایت می تواند به جستجوگرهای اینترنتی کمک کند تا بهتر از آنچه که از آن اطلاعات می آید اطلاع یابد – مثلا یک سایت رسمی یا انتشار خبری مشهور.

به روزرسانی نیز بر روی تبلیغات تبلیغاتی Google ظاهر می شود.

قبل از آن کلمه “آگهی” در جعبه سبز کوچک پیش از لینک منبع نمایش داده می شود. در حال حاضر، کلمه “آگهی” در فونت جسورانه سیاه و سفید که در آن نماد وب سایت در غیر این صورت نمایش داده می شود. کمی کمتر قابل توجه است که پیوند نتایج جستجوی بالا یک آگهی است چرا که چشم شما به لینک آبی رنگ کشیده شده است – و به این دلیل که کلمه «آگهی» دیگر جعبه ای در اطراف آن وجود ندارد.

گوگل می گوید طراحی جدید آن را برای پیشبرد تغییرات پیش رو آماده می کند، زیرا این شرکت را قادر می سازد تا کارت های نتیجه جستجو را بیشتر دکمه های عمل و پیش نمایش را اضافه کند، در عین حال حفظ منبع به منبع.

این شرکت اخیرا در بخش های گوگل I / O برخی از برنامه های خود را برای ویژگی های جستجو جدید، از جمله AR در نتایج جستجو، و همچنین پوشش خبری بهتر و پشتیبانی از جستجوی پادکست اعلام کرده است. دومی لینک هایی برای گوش دادن به سمت راست در نتایج جستجو و همچنین ابزارهایی برای ذخیره پادکست برای پخش بعد ایجاد خواهد کرد.

در ضمن، صاحبان سایت ها و ناشران که می خواهند آیکون خود را برای لیست های جستجوی آلی خود سفارشی کنند، می توانند این کار را در اینجا انجام دهند.

گوگل می گوید این طراحی جدید اولین بار به کاربران تلفن همراه در چند روز آینده خاتمه می یابد.

مطلب پیشنهادی

iOS 12.4 و watchOS 5.3 در حال حاضر در دسترس است

این شرکت از iOS 12.4، watchOS 5.3 و macOS Mojave 10.14.6 استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics