جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / میزان تقاضای بیش از انتظار برای گلکسی فولد

میزان تقاضای بیش از انتظار برای گلکسی فولد

اولین گوشی هوشمند سامسونگ، Galaxy Fold، گفتگوی مردم در شهر برای چند روز گذشته بوده است. در نهایت دستگاهها به اولین کاربران بیرون از سامسونگ دست می یابند و اولین تصورات به سمت چپ و راست قرار می گیرند. با این حال، به نظر می رسد که کاربران علاقه مند به Galaxy Fold صبر نکنند تا برای بازخورد دقیق منتظر بمانند.

فرایند گرفتن Galaxy Fold خود را در اسرع وقت به دو مرحله تقسیم می شود. اول، شما مجبور شدید از طریق یک فرایند رزرو رزرو کنید و پس از آن، زمانی که پیش تنظیمات به طور زنده اجرا شد، می توانید رزرو خود را به سفارش برگردانید. به نظر می رسد سامسونگ تعداد افرادی که می خواهند ۲۰۰۰ دلار گوشی هوشمند را خریداری کنند دست کم گرفته شده و برخی از سهامداران از اولین موج حذف شده اند.

مردم نمی توانند صبر کنند تا Galaxy Fold را بگیرند

کسانی که به اندازه کافی سریع برای قرار دادن یک پیش سفارش نیستند مطلع شدند که “با توجه به تقاضای فراگیر، Galaxy Fold در حال حاضر در Samsung.com فروخته می شود.” با این حال، نگران نباشید، سامسونگ هنوز پول خود را میگیرد، اما در آینده بعد از اینکه واحدهای بیشتری در دسترس قرار میگیرند. هنگامی که این اتفاق می افتد نامشخص است، اما سامسونگ از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهد داد، بنابراین کارت اعتباری خود را نزدیک نگه دارید.

اگر میخواهید Galaxy Fold را از حامل دریافت کنید، با این کار می توانید این کار را از ۲۵ آوریل برای T-Mobile و ۲۶ آوریل برای AT & T انجام دهید. Verizon و Sprint انتشار رسمی Galaxy Fold را اعلام نکرده اند، هرچند این دستگاه شبکه های CDMA خود را پشتیبانی می کند. تقریبا در همان زمان است که تلفن همپوشانی در قفسه های خرده فروشان عمده، هر دو آجر و ملات و در اینترنت، ظاهر می شود.

اطلاعاتی در مورد اینکه چند Galaxy Folds برای انتشار اولیه در سامسونگ اختصاص داده شده وجود ندارد، اما این تعداد برای استانداردهای شرکت کم بود. این ممکن است به راحتی فقط چند صد هزار واحد باشد، اگر نه کمتر. با این حال، این واقعیت که سامسونگ با تقاضا برای Galaxy Fold غرق شد، نشان می دهد که تعداد بیشتری از افرادی که مایل به ارائه این تکنولوژی جدید هستند، امری ضروری است.

در حال حاضر که بیشتر بی طرفانه (امیدوارم) نظرات در مورد گوشی بیرون می آیند، ما خواهیم دید که اگر مردم هر زمان که موج دوم در دسترس باشد، همچنان مشتاق خواهند بود.

اما همه چیز در مورد Galaxy Fold چیست؟

دستگاه چند وظیفه ای فشرده

Galaxy Fold همه چیز در مورد صفحه نمایش عظیم “داخلی” است که به شما نشان می دهد که به شما منطقه بیشتر از هر گوشی دیگری موجود در بازار در حال حاضر به شما می دهد. در حالی که قطر ممکن است خیلی بزرگتر از flagships 6+ اینچ است امروزه، به دلیل آن نسبت ۴: ۳ نسبت ابعاد، افزایش در صفحه نمایش املاک و مستغلات به طور قابل توجهی بالاتر است. برای استفاده از این، سامسونگ نرم افزار خود را مجددا کار می کند تا چند وظیفه ای چند نفره ای را در اختیار شما قرار دهد که اجازه می دهد تا حداکثر تا سه برنامه همزمان استفاده شود. تجربه کاربر تا حدودی توسط غول پیکر غول پیکر در گوشه صفحه نمایش خراب شده است، اما ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است که از آن به نفع مصالحه باشد.

چیز دیگری که به ذکر است هنگامی که به نمایش می آید این است که بر خلاف دیگر گوشی های هوشمند امروز، که دارای صفحه نمایش تحت پوشش شیشه ای مقاوم در برابر خراش، صفحه نمایش هموار در Galaxy Fold از پلاستیک ساخته شده است. این باعث آسیب و خشونت می شود. و در حالی که آن را بیشتر محافظت می شود در حالی که پیچ خورده، هنوز یک شکاف کوچک است که در آن چیزی ممکن است در حالی که دستگاه در کیف و یا کیف خود را از بین می برد و به طور بالقوه از روی صفحه نمایش در غیر این صورت زیبا خراب کردن. و بله، در وسطی که از زاویه های خاص قابل مشاهده است، فرسایش وجود دارد و شما نیز می توانید آن را با انگشت خود احساس کنید.

سامسونگ قبلا گفته است که این دستگاه تنها اولین خط جدیدی از دستگاههای قابل انعطاف است اما امیدوارم توجه Galaxy Fold جمع آوری شود و آنها را مجبور به کار کردن برای ساخت مدل بعدی ارزان تر و به طور گسترده ای در دسترس قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics