دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / معرفی برنامه اندروید و آی او اس / معرفی بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس
معرفی بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس

معرفی بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس

منبع :یکی از نرم افزارهای سرگرم کننده موجود برای گوشی های موبایل، برنامه تغییر صدا است. در این مطلب بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس را معرفی خواهیم کرد.

راه‌های زیادی برای سرگرم شدن با گوشی‌های هوشمند همراه وجود دارد که بیشتر آن ها از برنامه های مختلف نشأت می‌گیرد. در کنار بازی‌ها، یک سری از اپلیکیشن های سرگرم‌کننده دیگر وجود دارد که از جمله آن می‌توان به برنامه های تغییر صدا  یا ویس چنجر (Voice changer) اشاره کرد. در ادامه بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

معرفی بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس

برنامه تغییر صدا با افکت صوتی (Voice changer with effects)

اولین انتخاب برای کاربران Voice changer with effects است. این اپلیکیشن بیشترین تعداد نصب را دارد، رایگان بوده و استفاده از آن نیز راحت خواهد بود.

معرفی بهترین برنامه‌ های تغییر صدا در اندروید و آی او اس

برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی روی دکمه ضبط صدا کلیک می‌کنیم. زمانی که روند ضبط به پایان رسید یک سری افکت‌های صوتی پیشنهاد می‌شود که می‌توانید از آن ها برای تغییر صدا استفاده کنید. از این افکت‌ها می‌توان به ربات، هلیوم، آواز کلیسا و صدای فرازمینی اشاره کرد.

قبل از ذخیره سازی فایل صوتی، کاربر می‌تواند صدای اصلی را بر روی هر افکت تست کند.

گزینه جالب این برنامه، چسباندن صدا روی تصویر است. به این صورت که مثلا برای تبریک تولد دوستان، می‌توانید صدای خود را ضبط کنید، افکت دهید، روی تصویر بچسبانید و ارسال کنید.

قابلیت استثنایی دیگر این نرم افزار استفاده از پیانو است. می‌توانید زمانی که با برنامه پیانو می‌زنید، بخوانید و صدای خود را با افکت‌های مختلف ضبط کنید.

gadgetino

برای دسترسی به صداهای ضبط‌شده، در قسمت بالا، سمت چپ منو کشویی برنامه را بازکنید و روی گزینه Saved Recordings کلیک نمایید.

پلن درآمد زایی این برنامه از طریق حذف تبلیغات در آن و تنها با پرداخت 4 دلار خواهد بود.

 

منبع :ubergizmo

مطلب پیشنهادی

برنامه های برنده و جوایز بهترین بازی های Google Play 2019

گوگل اعلام کرد که برنده چهارمین جوایز سالانه Google Play شده است. در این سال سه دسته جدید وجود دارد - بیشتر نوآورانه، بهترین اتاق اتاق تجربه و زیبا ترین بازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics