شنبه , اردیبهشت ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / مشخصات گلکسی نوت ۱۰+ تصویری واضح تر از این پرچمدار را نشان می دهد

مشخصات گلکسی نوت ۱۰+ تصویری واضح تر از این پرچمدار را نشان می دهد

امروز گزارش جدید ادعا می کند که مشخصات مشخصات Galaxy Note 10+ را برای ما به ارمغان می آورد. از همان پریز برق است که رندرهای پرچمدار جدید را فاش کرده است. بنابراین می توان منطقاً مطمئن بود که این اطلاعات صحیح است.

در مورد Galaxy Note 10 چیزهای زیادی وجود ندارد که از قبل شناخته نشده است. در حال حاضر چند رندر و تصویر به بیرون درز شده است. گزارش های دیگر بسیاری از تغییراتی را که سامسونگ در گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود ایجاد کرده است ، شرح داده است.
مشخصات گلکسی نوت ۱۰+ سطوح صفحه

گلکسی نوت ۱۰+ با اندازه گیری ۱۶۲٫۳ ۷۷ ۷۷٫۱ ۷٫ ۷٫۹ میلی متر ، دارای یک نمایشگر Quad HD + 6.8 اینچی ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل با ۴۹۸ppi است. با Gorilla Glass 6 محافظت می شود ، یک پردازنده ۷ نانومتری Exynos 9825 در زیر کاپوت وجود دارد. گلکسی نوت ۱۰+ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم با ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت انواع مختلف UFS 3.0 است. این تنها مدل جدید Note است که دارای شکاف کارت microSD است. نه ، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری ندارد.

این برگه مشخصات گلکسی نوت ۱۰+ علاوه بر حسگر ToF ، یک سیستم دوربین سه گانه عقب با دیافراگم متغیر سه مرحله ای را نیز لیست می کند. سنسور اولیه ۱۲ مگاپیکسلی دارای تنظیم دیافراگم f / 1.5 ، f / 1.8 و f / 2.4 است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با f / 2.1 برای تصاویر زوم کم نور بهتر می شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی f / 2.2 با زاویه دید عریض نیز حضور خواهد داشت. گفته می شود یک دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در هیئت مدیره قرار دارد. سیستم دوربین قادر به ضبط ویدئو در ۴K در ۶۰fps است.

تمام این موارد با یک باتری ۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انجام می شود که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می کند. با این حال ، شما باید شارژر ۴۵W را جداگانه خریداری کنید. سرعت شارژ بی سیم تا ۲۰W سرعت می بخشد. بدیهی است که Android 9 Pie را با One UI اجرا می کند. گزینه های اتصال بی سیم شامل بلوتوث ۵٫۰ ، NFC و Wi-Fi 6. بلندگوهای استریو مارک AKG با پشتیبانی از Dolby Atmos در دسترس هستند.

این برگه مشخصات Galaxy Note 10+ آشکارا هیچ افشاگری وحشتناکی انجام نمی دهد. بخش اعظم این قبلاً شناخته شده است. این فقط به درک همه چیز کمک می کند. در این باره هیچ اشاره‌ای به Blaster IR نشده است ، که برخی از آنها امیدوار بودند. سامسونگ در تاریخ ۷ اوت از Galaxy Note 10 رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود از ۲۳ اوت به فروش برسد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics