جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ می تواند در ماه آگوست با یک تغییر بزرگ وارد شود!

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ می تواند در ماه آگوست با یک تغییر بزرگ وارد شود!

سری Galaxy S10 کمتر از سه هفته پیش منتشر شد اما شایعات مربوط به گل سرسبد بعدی سامسونگ را متوقف نمی کند. و امروز، گزارش جدیدی از ET News نشان می دهد که گلکسی نوت ۱۰ می تواند یک تغییر بزرگ را معرفی کند.

Galaxy Note 10 ممکن است تمام دکمه های فیزیکی را از بین ببرد

همانطور که بسیاری از شما به یاد داشته باشید، چند سال پیش سامسونگ جایگزین دکمه صفحه اصلی فیزیکی خود را با یک جایگزین دیجیتال کرد. در ابتدا این حرکت با کمترین تأخیر انجام شد اما در نهایت به دلیل اینکه برای نمایشگرهای بزرگتر اجازه داده شد، به این نتیجه رسیده بود، بنابراین راه را برای پانلهای Infinity-O که در سری Galaxy S10 قرار داشتند، راه می انداخت.
با این حال، مانند سایر گوشی های هوشمند، دستگاه های سامسونگ همچنان دارای کلید های قدرت فیزیکی و کلید های صوتی هستند. در حقیقت، مدل های خاص حتی شامل دکمه های اختصاصی Bixby می شوند. اما گزارش امروز نشان می دهد که این نیز می تواند جایگزین های دیجیتال در Galaxy Note 10 جایگزین شود.
جزئیات در دقیقه کم است، اما گفته می شود سامسونگ تحقیقاتی درباره ماژول های حساس به لمس بدون کلید دارد که می تواند در فریم های گوشی های هوشمند جاسازی شود. این نیاز به هر دکمه فیزیکی را حذف می کند و نتیجه طراحی بی نظیری است که ظاهرا هدف طراحی گوشی هوشمند سامسونگ است.
طرح مفهومی گلکسی نوت 10
طرح مفهومی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ براساس اطلاعات منتشر شده

بر اساس اطلاعات، یکی از اولین دستگاه هایی که از این طراحی جدید بهره مند است، Galaxy Note 10 خواهد بود. با این حال ادعا می شود که برخی از دستگاه های میان رده در نهایت از تکنولوژی نیز استفاده خواهند کرد.

حذف کلیه کلیدهای فیزیکی از گل سرسبد بعدی سامسونگ منجر به تغییر گسترده خواهد شد و احتمالا یکی از این شرکت ها به راحتی نمی شود. در نتیجه، ارزش این قطعه اطلاعات را با یک دانه نمک به دست آورده است.

چهار دوربین و احتمالا یک پردازنده ارتقا یافته

گزارش دیگری که در اواخر سال جاری منتشر شد نشان می دهد که گلکسی نوت ۱۰ مشابه مفهومی است که PhoneArena در اوایل ماه جاری ایجاد کرده است. در مقابل، سرمایه گذار انتظار دارد که یک برش قرص شکل بگیرد که به دو دوربین دو طرفه متوسل می شود، در حالی که در عقب انتظار می رود که مجموع چهار دوربین به ترتیب افقی باشد.

احتمالا Galaxy Note 10 دوربین های Galaxy S10 5G را قرض خواهد گرفت. اگر این اتفاق بیفتد، گل سرسبد آینده باید مجهز به دوربین اصلی دیافراگم ۱۲ مگاپیکسلی با زوم با دومین جایگزین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی باشد. Galaxy Note 10 همچنین باید یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی همراه با لنز زاویه دید و یک سنسور زمان پرواز داشته باشد که با سنجش عمق تصاویر بوک و محتوای AR کمک می کند.

طرح مفهومی گلکسی نوت 10
گجتی نو

این گزارش خاص هیچ اطلاعاتی در مورد توجه Galaxy Note 10 ارائه نکرده است، اما یک شایعه قبلی در مورد یک پردازنده بهبود یافته در گل سرسبد نسل بعدی سامسونگ، به ویژه Exynos 9825 اشاره کرد.

در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد این تراشه آینده وجود دارد، اما گفته شد که می تواند بر روی فرآیند تولید ۷ نانومتری سامسونگ ساخته شود. این بدان معنی است که تراشه می تواند هر دو قدرتمندتر و کارآمد تر از Exynos 9820 باشد، که می تواند در داخل مدل Galaxy S10 یافت شود که بر اساس یک فرآیند ۸ نانومتری ساخته شده است.

تاریخ انتشار و در دسترس بودن

مانند گلکسی نوت ۵، گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۹، انتظار می رود که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را در ماه آگوست اعلام کند. همانطور که اغلب موارد است، قبل از دستورات گوشی هوشمند باید بلافاصله پس از رویداد قبل از انتشار بعد از آن در ماه یا اوایل ماه سپتامبر آغاز شود.

همانطور که به طور معمول، تعدادی از تنظیمات ذخیره سازی در دسترس مصرف کنندگان وجود دارد. اما با توجه به این که سامسونگ ۵G در حال حاضر به طور فزاینده ای برای سامسونگ مهم است، احتمالا ۵G خاص گلکسی نوت ۱۰ به نظر می رسد – کد اخیر این مدل را پیش بینی کرده است.

این نسخه خاص احتمالا در آینده به فروش می رسد، اگر چه مصرف کنندگان نباید بیش از حد صبر کنند. پس از آن، تا آن زمان، بیشترین حمل کننده ها شبکه های ۵G را در اختیار دارند و در بخش های خاصی از ایالات متحده و سایر بازارهای جهانی نیز فعالیت می کنند.

منبع :phonearena

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics