جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گجت / گجت های پوشیدنی / ساعت هوشمند / رندر ساعت گلکسی واچ اکتیو۲ فاش شد

رندر ساعت گلکسی واچ اکتیو۲ فاش شد

سامسونگ گلکسی آستیو فعال ۲ اخیرا در زمینه تومورهای فضایی فعالیت می کند، با آنهایی که در حال صحبت کردن در مورد آن با آخرین ساعت اپل در ارائه تشخیص ECG و تشخیص سقوط است، و شاید حتی با افزایش اندازه رقیب خود، با اندازه گیری ترکیب بدن خود صحبت کند.

و در حال حاضر ما نگاهی به آنچه که مطمئنا به نظر می رسد مانند رسم رسمی رسمی رسمی اول:

همانطور که می بینید، این نام را تایید می کند، و همچنین یک طرح کلی که بسیار شبیه به اولین Watch Active است – مطمئنا، مطمئنا، به این معنی است که باید جانشین این دستگاه باشد. با این حال، کمی عجیب و غریب است، با توجه به اینکه Watch Active در چند ماه گذشته در بازار بوده است.

برای اضافه کردن به سردرگمی، چند روز پیش یک نقشه جاده پوشیدنی سامسونگ منتشر شده بود صحبت کرد که Galaxy Watch 2 در سه ماهه سوم سال جاری راه اندازی شده است، اما هیچ Watch Active جدید وجود ندارد.

به هر حال، اگر Watch Active 2 در واقع به نظر می رسد، احتمالا در ۷ اوت در کنار گوشی های Galaxy Note10 و Note10 + اعلام خواهد شد. یا شاید دو روز قبل، به عنوان تاریخ در این رندر ۵ اوت است، و شاید سامسونگ نمی خواهد که از نکات جدید در مورد رویداد بزرگ خود، از نقطه نظرهای دیگر دور شود.

در مقایسه با سلف خود، smartwatch جدید همراه با یک گروه چرمی (این گزینه گزینه پس از خرید برای Watch Watch اصلی است که با ظاهر ورزشی و نوارهای سیلیکون در جعبه رفت).

دکمه قدرت یک حلقه قرمز در اطراف آن دارد و کاملا روشن نیست چرا. شایعات قبلی در مورد Watch Active 2 (یا دیده بان ۲؟) در دو اندازه – ۴۰ و ۴۴ میلی متری، در سه رنگ، و فقط با مدل های Wi-Fi و LTE صحبت می کنند. در واقع این دستگاه ممکن است در نوع LTE باشد.

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics