جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / در نهایت آیفون ۱۱ توانست قابلیت های بلوتوث را ارتقا دهد

در نهایت آیفون ۱۱ توانست قابلیت های بلوتوث را ارتقا دهد

انتظار میرود آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ حداکثر و آیفون ۱۱R در ماه سپتامبر معرفی شوند، اما طبق گزارش جدید Mac Otakara (از طریق ۹To5Mac)، یکی از ویژگیهای جدید در حال حاضر در آخرین سیستم عامل پرچمداران سامسونگ دیده میشود.

گوش دادن به صدا از طریق دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان

اگرچه آخرین آیفون ها چندین صدا را به AirPlay 2 بلندگوها پشتیبانی می کنند، نرم افزار فعلی دستگاه های صوتی را از طریق دستگاه های بلوتوث معمول به طور همزمان محدود می کند. اما با شروع از سری آیفون ۱۱، اپل در نهایت می تواند دوگانه صوتی را که به عنوان نام آن پیشنهاد می شود، به طور همزمان از طریق دو دستگاه بلوتوث پخش کند. این ویژگی در حال حاضر در Galaxy S10 سامسونگ وجود دارد و در عمل بدین معنی است که شما می توانید از طریق دو مجموعه AirPods، دو بلندگو یا هر ترکیبی از دستگاه های بلوتوث پخش کنید.

به غیر از پشتیبانی نرم افزاری، تنها نیاز به این ویژگی برای کار کردن، حضور یک تراشه بلوتوث ۵٫۰ است. در نتیجه، به روز رسانی iOS 13 که اپل هفته آینده اعلام خواهد کرد، ممکن است پشتیبانی دوگانه صوتی را برای دستگاه هایی که از آیفون ۸ و iPhone 8 Plus پشتیبانی می کنند معرفی کند، که هر دو اولین آیفون هایی بودند که دارای تراشه های بلوتوث ۵٫۰ بودند.

متاسفانه، گزارش امروز هیچ اطلاعات دیگری در مورد اپل آیفون آینده ارائه نمی دهد. گزارش های قبلی، با این حال، پیشنهاد کرد که دوگانه صوتی تنها ویژگی قرض گرفته شده از Galaxy S10 نخواهد بود. در حقیقت، شایعه شده است که آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ حداکثر و آیفون ۱۱R همه پشتیبانی از شارژ بی سیم بی سیم را ارائه می دهند، این ویژگی باید به عنوان شارژر بی سیم برای AirPods و ساعت اپل به همراه دیگر محصولات فعال Qi

به گزارش خبرگزاری فارس، باتری های بزرگتر در داخل هر سه دستگاه، با اینترنت همراه خواهد بود. به طور خاص، آیفون ۱۱ حداکثر شایع است که شامل ظرفیت بین ۳،۴۹۱mAh و ۳،۶۵۰mAh، در حالی که آیفون ۱۱ معمولی باید ظرفیت باتری بین ۳۱۸۹mAh و ۳،۳۲۲mAh است. از طرف دیگر، آیفون ۱۱R ممکن است شامل یک سلول ۳،۰۸۹ میلیآمپانی باشد. شایعه دیگری نشان می دهد که flagships های بعدی اپل با شارژر سریع ۱۸ وات USB C در جعبه، به جای معادل ۵W در حال حاضر استفاده می شود.

 آیفون ۱۱ نسخه ارتقاء دهنده دوربین بزرگی را ارائه خواهد داد

انتظار می رود علاوه بر تغییراتی که در بالا ذکر شد و ویژگی های جدیدی که از سیستم عامل iOS 13 انتظار می رود انتظار می رود تغییراتی در بخش دوربین ایجاد شود.

انتظار می رود که آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ حداکثر از یک دوربین جدید فوق العاده با زاویه دید برخوردار باشند که از میدان دید ۱۲۰ درجه و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است، هر چند انتظار نداشته باشد که تثبیت کننده تصویر نوری باشد . پس از آن باید با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر، که یکی از آنها به عنوان دوربین اصلی عمل می کند و دیگری برای پشتیبانی از یک لنز تله دوتایی، متصل شود. همچنین تثبیت تصویر نوری را انتظار می رود.

با توجه به آیفون ۱۱R، این مدل خاص برای دوربین های فوق العاده با توجه به قیمت پایین آن تنظیم نشده است. با این حال، ارائه دهندگان قبلی پیشنهاد کرده اند که دوربین دیجیتال ۱۲ مگاپیکسلی ظاهر خواهد شد.

در همه موارد، دوربین ها به همراه یک فلاش LED ارتقا یافته که شفاف تر است و قادر به روشن کردن محیط اطراف بیشتر می شود، شگفت زده می شوند. علاوه بر این، پیشرفت های پردازشگر سیگنال تصویر تصویر شرکت برای نتایج عکاسی بهتر انتظار می رود. همچنین ویژگی هوشمند HDR ارتقا یافته که “بهتر از هر چیزی است که گوگل یا سامسونگ یا هوآوی پیش از آن انجام داده است” شایع است.

ظاهرا کامل کردن دوربین در تمام دستگاه ها، یک ارتقا دهنده ی هوشمند است که دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است – اپل های موجود دارای سنسور ۷ مگاپیکسلی هستند – اگر چه مشخص نیست که اپل هر گونه ویژگی های نرم افزاری جدید را برای این دوربین طراحی کرده است.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics