یکشنبه , اردیبهشت ۲۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / ثبت اختراع جدید اپل طرح هایی برای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است

ثبت اختراع جدید اپل طرح هایی برای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است

اختراع اپل برای “روش های تصویربرداری بیومتریک سطوح ورودی” اختراع شده است که یک سیستم تصویربرداری صوتی را که برای طراحی یک تصویر با کیفیت بالا از چیزی روی سطح، مانند یک اثر انگشت استفاده می شود، توضیح می دهد.

این حق اختراع توضیح می دهد که مبدل صوتی می تواند سیگنال های الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کند یا برعکس. موج مکانیکی انگشت روی صفحه نمایش قرار می گیرد و سپس به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می شود. این سیگنال ها به تصویری از اثر انگشت که برای احراز هویت استفاده می شود، بازسازی می شوند.

حق ثبت اختراع حتی توصیف می کند که فناوری قادر به دیدن چیزهایی است که فقط از یک اثر انگشت، از جمله اما نه به تصویر از دست نخور، گوش، گونه یا چهره شما محدود می شود. شاید بتواند کاربر را به عنوان یک تماس تلفنی پاسخگو باشد. این حق اختراع توضیح می دهد که فناوری حتی ممکن است خواندن مقادیری مانند ضربان قلب و تنفس را نیز داشته باشد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال حق اختراع Apple در لینک منبع برای کسانی که علاقه مند به چگونگی کار این تکنولوژی هستند، قابل مشاهده است.

در هر صورت، ما فکر نمی کنیم که اپل اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش را در آینده آیفون اجرا کند، زیرا این اختراع در ابتدا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ ثبت شد – در حدود زمانی که آیفون ۷ و ۷ Plus اعلام شد.

احتمال دارد که اپل قصد دارد یک اسکنر اثر انگشت را به صفحه نمایش بفرستد، همانطور که در حال توسعه آی فون ایکس است. اپل در نهایت تصمیم گرفت با شناسه Face ID به جای آن بپردازد، در نتیجه جهان را به طرح طراحی فریبنده معرفی کرد.

Touch ID همچنان در لپ تاپ های مختلف مکبوک زندگی می کند در حالی که شناسه Face Removal روش مناسبی برای iPads ها و آیفون های نسل گذشته است.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics