شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD
بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو
بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو

بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD

Sandisk Extreme Pro NVMe تقریبا مشابه عملکرد پیشرو در کلاس 970 Pro سامسونگ را ارائه می دهد، اما هزینه های مشابه آن 970 EVO با قیمت پایینتر و ارزان تر آن است. هدفمند در انواع خلاق و قدرت کاربران با تعداد زیادی از فایل های بزرگ برای ذخیره، این یک بازی تعویض کننده است که بد برای فروشندگان NVM بودجه و حاشیه سود سامسونگ.

قبل از اینکه بیشتر برویم، یکی از چیزهایی که باید روشن باشد: Extreme همان SSD همانند WD Black NVMe است. شبیه نیست، اما دقیقا همان رانندگی با یک برچسب رنگارنگ و مخاطب کمی متفاوت است. WD مالک Sandisk است. آه

توجه: این بازبینی بخشی از بهترین دوربینی های SSD است. برای کسب اطلاعات در مورد محصولات رقابتی و چگونگی آزمایش آنها به اینجا بروید.

طراحی و مشخصات

NVMe مبتنی بر PCIe (حافظه غیر مجتمع) جایگزین اتوبوس SATA است که از روی زمین برای درایوهای حالت جامد طراحی شده است. در حالی که SATA 6Gbps در 550 مگابایت بر ثانیه کار می کند، M.2 NVMe در حال حاضر حداکثر در حدود 3.5GBPS -6 تا 7 برابر سریعتر است. اگر کامپیوتر شما از NVMe بوت می شود، می خواهید یک درایو مانند Sandisk Extreme Pro که می تواند مزیت را داشته باشد. پیشرفت در مورد ساتا، در بهترین حس کلمه، هیجان انگیز است.

بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو

The Sandisk Extreme Pro offers the exact same performance as the WD Black NVMe. Because, wait for it—it’s the same drve. And you don’t have to worry about ordering an older drive as you do with the WD Black

Sandisk Extreme Pro ما تست شده است 1TB، M.2، PCIe x4 NVMe درایو که در 2280 (22 میلی متر عرض و 80 میلی متر طول) فرم فاکتور حمل می شود. از 3D TLC NAND Sandisk استفاده می کند. درصد مشخصی از NAND، که Sandisk / WD مشخص نمی کند، به عنوان یک حافظه ثانویه اختصاص داده می شود، جایی که TLC با نوشتن فقط یک بیت به عنوان SLC رفتار می شود.

همچنین یک حافظه DRAM اصلی وجود دارد: 1 گیگابایت در مورد مدل 1TB و 512 مگابایت برای ظرفیت 500 گیگابایتی. بر خلاف دوقلو مشابه آن، WD Black NVMe، Extreme Pro در ظرفیت 250 گیگابایتی موجود نیست.

Extreme Pro برای پنج سال ضمانت می شود و به ظرفیت 300 گیگابایت (TeraBytes Written) برای هر 500 گیگابایت رسیده است. به عبارت دیگر، شما می توانید 300 ترابایت (300،000 گیگابایت) را به درایو 500 گیگا بایت و دو برابر آن درایو 1 تبلت قبل از شروع به نگرانی در مورد شکست بنویسید. این بسیار بیشتر از آنچه که اکثر مردم در ده ساله می نویسند، به جز پنج، و احتمالا تخمین محافظه کارانه. نسخه 500 گیگابایتی، جای تعجب ندارد، برای 300TBW رتبه بندی شده است.

کارایی

Sandisk Extreme Pro عملکرد بسیار خوبی را در مقایسه با مدل 970 Pro سامسونگ در مقایسه با 970 EVO با قیمت ارزان در بیشتر تست ها دارد.

CrystalDiskMark 6، نشان داده شده در زیر، اندازه گیری سرعت پایدار با فایل های بزرگ و همچنین عملکرد فایل های کوچک در صف های مختلف (چگونه می توان آنها را می نویسد انباشته شده) و موضوع (چگونه بسیاری از موضوعات OS در حال نوشتن در همان زمان) عمق. Sandisk Extreme Pro به عنوان میله های آبی نشان داده شده و بسیار کمی از 970 EVO بهتر است.

بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو

The Sandisk Extreme Pro isn’t as fast as the Samsung 970 Pro, but it’s darn close and a whole lot cheaper.

AS SSD 2.0 نیز درخشید به Extreme Pro، در واقع آن را در پیش از 970 Pro در یک تست 4K قرار داد. با توجه به تفاوت بزرگ در قیمت، این یک کودتای بزرگ برای Sandisk است.

بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو

AS SSD 2.0 showed the Sandisk Extreme Pro to be highly competitive with the far more expensive Samsung 970 Pro, and faster than its direct competitor, the Samsung 970 EVO. Longer bars are better. 

آزمایشات کپی داده های بزرگ ما (48 گیگابایت به و از حافظه رم 50 گیگابایتی) از نتایج تست های مصنوعی حمایت می کنند. توجه داشته باشید که چگونه 970 EVO از گاز در فایلی بزرگ استفاده می کند. به همین دلیل است که در نیمه راه، نسخه 500 گیگابایتی از حافظه پنهان خارج شده است. نسخه های 1TB و 2TB از 970 EVO در این آزمون بسیار بهتر خواهد بود، هرچند که آنها نیز در نهایت از حافظه پنهان خارج خواهند شد. در مورد بررسی و بررسی 970 EVO بحث می شود.

بررسی و مشخصات هارد اس اس دی سن دیسک Extreme Pro M.2 NVMe 3D SSD در گجتی نو

When copying large amounts of the data, the Sandisk Extreme Pro doesn’t bog down eventually like the Samsung 970 EVO, though the severity of that issue varies by capacity with the EVO. Shorter bars are better.

Sandisk Extreme Pro خود را در برابر بهترین رقابت ها حفظ کرده است و به همان اندازه که بیشتر درایوهای ورودی به عنوان ارزان قیمت است، باعث می شود که این همه جذاب تر باشد.

مشاوره خرید

هنگامی که اعداد، از جمله قیمت گذاری را اجرا می کنید، نرم افزار Sandisk Extreme Pro (یا شرکت WD Black NVMe خود) در حال حاضر به راحتی می تواند در بازار NVMe عرضه شود. تنها راننده دیگری که می تواند عملکرد و قیمت را رقابتی کند، سامسونگ 970 EVO است و این به شدت به ظرفیتی که شما در مورد آن صحبت می کنید بستگی دارد. چیزهای خوب از شرکتی که ما مدت ها در فضای NVMe ندیده بودیم.

گالری تصاویر

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics