شنبه , اردیبهشت ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بررسی متفاوتی از APPLE AIRPODS
بررسی متفاوتی از اپل ایر پادز APPLE AIRPODS در گجتی نو
بررسی متفاوتی از اپل ایر پادز APPLE AIRPODS در گجتی نو

بررسی متفاوتی از APPLE AIRPODS

Apple AirPods review

ساده و قابل اعتماد، AirPods اپل در میان بهترین earbuds کاملا بی سیم است

بررسی متفاوتی از اپل ایر پادز APPLE AIRPODS

هدفون های بی سیم AirPods اپل در بازار دسامبر ۲۰۱۶ به بازار رسیده اند. واضح است که جهان به مدت طولانی انتظار یک جفت بی نظیر از هدفون های کاملا بی سیم را دارد. اما سوال واقعی این است: آیا AirPods ارائه؟

ظاهر AirPod ها ممکن است قطبی باشد، با این که ظاهر جالبی از ظاهر جیلی ظاهر می شود، ظاهر AirPods ممکن است قطبی باشد، اما این پلاک های سفید برای اولین بار این پدیده را خرد می کند که هر earbud بی سیم را قبل از آنها خنثی می کند: آنها اولین earbuds بی سیم بودند که قابل اعتماد کار می کند در بسیاری از موارد، آنها در میان بهترین earbuds کاملا بی سیم ساخته شده تا به امروز هستند.

اما این بدان معنا نیست که شما آنها را بخرید.

یادداشت سردبیر: این بررسی برای نسل اول AirPods اپل است که در دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. اپل اخیرا اعلام کرد نسل دوم AirPods با مورد شارژر ارتقا یافته و تراشه جدید است. ما این بررسی را به محض این که ما با مدل AirPod جدیدی را صرف می کنیم، به روز رسانی می کنیم.

محتویات داخل بسته airpods apple

AirPod ها به طرق مختلف قابل پیش بینی هستند و شامل بسته بندی محصول امضا شده اپل می شود. در داخل جعبه، یک جعبه شارژ کوچک و سفید با AirPods در داخل، برخی از دستورالعمل های بسیار اساسی محصول (آنها عملا خود کار می کنند)، و یک کابل استاندارد شارژ USB به رعد و برق. شما هیچ پلاگین دیجیتال USB را در اینجا پیدا نمی کنید، اما شما قبلا بیشتر از آن چیزی دارید که می دانید چه کاری باید انجام دهید، درست است؟

برداشت های اولیه بیشتر مثبت است. جعبه شارژ AirPods دارای یک گیره مغناطیسی برای نگه داشتن آن است، AirPod ها هر کدام به لطف مگنت های بیشتر به محفظه خود ضربه محکم می زنند؛ و یک چراغ رنگی نشان می دهد وضعیت شارژ. تازه از جعبه جوانه آماده جفت شدن است.

بله، شما با AirPod ها کمی احمقانه نگاه میکنید. اما آیا آنها واقعا از هر هدست بلوتوث بی سیم بیشتر جذاب هستند؟

راه اندازی

پس از ورود، AirPod ها در حالت جفت شدن قرار دارند. هنگامی که پرونده خود را باز کنید، AirPod ها در منوی بلوتوث آیفون شما به عنوان AirPods ظاهر می شود. به سادگی آنها را برای اتصال و جفت سازی انجام دهید. این ممکن است به نظر یک معامله بزرگ تبدیل نشود، اما بسیاری از هدفونهای کاملا بیسیم به سختی می توانند به دلیل یک یا دو دلیل جفت شوند و حتی پرده های پیکسل پایه گوگل (به عنوان مثال، اریبون های بی سیم کاملا بی سیم) در رول اولیه خود با جفت سازی خودکار مبارزه می کردند.

اگر شما یک کاربر iCloud هستید، تمام دستگاه های اپل خود باید AirPod ها را به عنوان یک گزینه خروجی صدا تشخیص دهند، و کلید های صوتی را در میان آنها با ضربه تند وشدید زدن و یک کلیک. برای فشار دادن AirPod ها به حالت جفت شدن برای استفاده با هر وسیله غیر اپل، یک دکمه کوچک و تقریبا نامرئی در پشت مورد شارژ، حالت اتصال را هنگامی که پایین نگه می دارد را مجبور می کند.

قابلیت شیرین Siri

اپل توانسته است تا حد امکان به AirPod ها دسترسی پیدا کند – برخی دیگر مطمئنا سعی کرده اند که آن را خنثی کنند – اما اپل برخی از محدودیت ها را در اینجا نشان داد و جوانه های بی سیم را با تکنولوژی به اندازه کافی پر کرد تا جالب توجه باشد ، اما آسان برای استفاده.

AirPods اپل اولین earbud بی سیم است که به طور قابل اعتماد کار می کند.

شما می توانید به خارج از AirPod ضربه بزنید تا صدای Siri را صدا بزنید – همانطور که با فشار دادن و نگه داشتن کلید خانه در آی فون – و او در خدمت شما خواهد بود. از او بخواهید که آهنگ را در لیست پخش Spotify خود بگذارد، اما او نمیتواند به شما کمک کند. اگر میخواهید هر ناوبری صوتی را انجام دهید یا سیری را بلند کنید، باید از موسیقی اپل استفاده کنید.

با این وجود، سیری می تواند به شما در انجام کارهای دیگری که به آن تکیه می کنید کمک کند. شما می توانید از او بخواهید که یک یادآوری را تنظیم کند، یک زنگ هشدار را تنظیم کند، یک تماس را به شخص دیگری در لیست مخاطبین خود بگذارد، یا حجم موسیقی خود را به بالا یا پایین تنظیم کند.

هنگام دریافت یک تماس، Siri آن را اعلام خواهد کرد، و دو شیر به هر پوسته خارجی AirPod به تماس پاسخ خواهد داد.

اقدامات هوشمندانه

در داخل AirPods، شتاب سنج ها و دیگر سنسورها هنگامی تعیین می شوند که جوانه ها وارد شده و از گوش خارج شوند. این اقدامات صرفه جویی در انرژی و زمان صرفه جویی می کند. به عنوان مثال، اگر شما گوش دادن به موسیقی و حذف یک AirPod، موسیقی متوقف می شود تا AirPod حذف شده است دوباره قرار می گیرد، در آن صورت موسیقی و یا پادکست جایی که آن را ترک کرد. اگر هر دو AirPods حذف شوند، موسیقی متوقف می شود و AirPods اساسا خاموش می شود، صرفه جویی در مصرف باتری با ارزش. هنگامی که جوانه ها جایگزین می شوند، آنها فورا قدرت می گیرند و اتصال می کنند – سریعترین ما می توانیم تجربه را به خاطر بسپاریم.

بررسی متفاوتی از اپل ایر پادز APPLE AIRPODS

AirPod ها نیز به طور مستقل عمل می کنند. در یک تماس در یک تماس که بیش از یک ساعت طول کشید، یکی از AirPods ما از آب خارج شد – اما تماس ما پایان نیافت. واحد در گوش چپ ما قدرت کافی برای ادامه داشت و نیازی به کارکرد دیگر earbud نبود. این به ما زمان کافی برای تغییر در تلفن ما داده شد و تماس را ادامه داد.

برای بررسی عمر باتری هر دو AirPods و مورد شارژ آنها می توانید به یک ویجت باتری آیفون بپاشید یا می توانید به راحتی Case AirPod را در نزدیکی یک آیفون نگه دارید و درب را باز کنید. سپس وضعیت باتری هر دو مورد شارژ و AirPod ها را مشاهده خواهید کرد.

اپل ادعا می کند که AirPod ها پنج ساعت زمان گوش دادن و دو ساعت مکالمه را با یک بار کامل تحویل می دهند. استفاده مختلط جایی در میان این اعداد خواهد بود. با اتهامات متعدد در مورد AirPods، اپل می گوید شما می توانید مجموع ساعت ۲۴ ساعت گوش دادن یا ۱۱ ساعت صحبت کردن را انتظار داشته باشید. شاید مهمتر از همه، AirPod ها نسبتا سریع شارژ شوند – فقط ۱۵ دقیقه شارژ در مورد شما باید سه ساعت زمان گوش دادن یا یک ساعت زمان مکالمه را خالی کنید.

EarPods و AirPods: همان، اما بسیار متفاوت است

شما در حال تجربه یک موضوع تکراری هستید: از بسیاری جهات AirPod ها درست مثل EarPods هستند. اما ما می خواهیم اشاره کنیم که با وجود بسیاری از شباهت ها، AirPod ها نیز از EarPods بسیار متفاوتند. مطمئنا اتصال بی سیم بسیار زیاد است، اما فراتر از سحر و جادو بی سیم، تعدادی از سناریوهای کاربردی که بلافاصله آشکار نیستند، وجود دارد.

صدا

از لحاظ کیفیت صدا، AirPod ها تقریبا با گوشواره هایی که شما با خرید یک آی فون رایگان دریافت می کنید، یکسان هستند. باس رضایت بخش است که به میزان شگفت انگیزی پایین است، حضور مناسب دارد و خوشایند تنگ و صداقت است. ما در اینجا باس Beats سطح صحبت نمی کنیم، اما اکثر مردم سطح باس را فقط خوب می بینند. بالا بودن درخشان است، اما نه به طور خاص تصفیه شده و یا دقیق – شاید بهترین چیز ما می توانیم در مورد سه برابر می گویند آن است که بیش از حد تهاجمی و یا تشدید نیست. عملکرد Midrange ما را در جهت حضور و گرما بیشتر می کند. ما دوست داریم صداها را به صداهای طبیعی تر و حالات ترجیح دهیم. با همه این گفته ها، ما احساس می کنیم همه می دانند AirPod ها طراحی شده اند که عزیزان از شنوندگان موسیقی هستند. خط پایین: اگر صدایی از EarPods قابل قبول پیدا کنید، با AirPods صدا را کاملا خوشحال خواهید کرد.

کیفیت تماس

ما دریافتیم که AirPods یک ابزار عالی برای تماس تلفنی هستند. کیفیت صدا و کاهش نویز محیطی که توسط AirPods ارائه می شود، همان چیزی است که شما با یک میکروفون داخلی آیفون یا یک میکروفون درون خطی EarPod ها می گیرید و در بعضی موارد از آن فراتر می رود. اپل طرح طراحی میکروفن “پرتو شکل” خود را برای عملکرد AirPods در اینجا جایز می کند. شما می توانید فقط برای یک تماس استفاده کنید، مانند یک هدست بلوتوث. شما نمیتوانید این کار را با earbuds بلوتوث معمولی بلوتوث انجام دهید، زیرا آنها با یکدیگر سیمی میشوند.

توانایی استفاده از تنها یک AirPod نیز مفید است اگر از سیری (یا هر برنامه صدای دیگر برنامه نقشه برای آن موضوع) برای جهت استفاده کنید. بدون نیاز به وصل کردن هر دو گوش فقط برای شنیدن سیری به شما می گوید که به سمت راست در ۵۰۰ فوت است. اما AirPods، درست مثل EarPods، انعطاف پذیری ویژه ای را ارائه نمی دهند، به این معنی که شما احتمالا می شنوید که این اتوبوس به شما ختم می شود یا این آژیر از یک آمبولانس نزدیک است، چه از دو AirPod ها و چه از یک AirPod استفاده کنید.

منبع : digitaltrends


مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics