جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / افشای اطلاعات جدیدی از گوشی vivo Y3

افشای اطلاعات جدیدی از گوشی vivo Y3

Vivo اخیرا با تلفن راه اندازی کرده است و به نظر می رسد که این شرکت در آینده نزدیک آمادۀ کم کردن سرعت نیست. امروزه یک نشت جدید، یک دستگاه آینده، vivo Y3 را معرفی می کند که انتظار می رود زودتر از آن در چین آغاز شود.

Vivo Y3 در اینجا در نسخه رنگی است که به نام پودر هلو نامیده می شود. همچنین یکی از آنها به نام Peacock Blue شناخته می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۳۵ اینچی با رزولوشن ۱۵۴۴x720 پیکسل است.

این دستگاه توسط چیپ ست MediaTek Helio P35 طراحی شده و با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره می شود. تنظیم دوربین سه بعدی دوربین شامل یک تیرانداز ۱۳ مگاپیکسل، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسل است. معلوم نیست که دوربین ۸ مگاپیکسل برای بزرگنمایی وجود دارد یا آن فوق العاده گسترده است. در جلوی یک رکورد ۸ نفره MP وجود دارد.

همانطور که می بینید، حسگر اثر انگشت بر روی پشتی زیر صفحه نمایش نیست، به این معنی که این احتمالا یک گوشی واقعا ارزان است. برای اضافه کردن به این نظریه، آن پورت microUSB را بسته بندی می کند، نه USB-C. و این یک بدن پلی کربنات است. همچنین دارای جک هدفون و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

ابعاد آن ۱۵۹٫۴۳ x 76.77 x 8.92 میلی متر است و وزن آن ۱۹۰٫۵ گرم است. شایعه آن است که vivo Y3 برای حدود ۱،۴۰۰ یورو به فروش می رسد که در نرخ ارز فعلی ۲۰۵ دلار و یا ۱۸۲ یورو است.

مطلب پیشنهادی

OnePlus 7 Pro با توجه به DisplayMate روی صفحه نمایش “رکوردی چشمگیر” دارد

همانطور که چند هفته پیش مورد تمسخر قرار گرفته بود، امروز DisplayMate کامل بررسی عمیق خود را از نمایشگر ۹۰HZ QHD + Fluid AMOLED OnePlus 7 Pro منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics