شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / آیفون / آیفون ۲۰۱۹ به ساختار جدید آنتن اشاره کرده که ناوبری داخلی را بهبود می بخشد

آیفون ۲۰۱۹ به ساختار جدید آنتن اشاره کرده که ناوبری داخلی را بهبود می بخشد

با بیش از چهار ماه تا زمانی که نسل بعدی آیفون های اپل به طور رسمی معرفی می شود، مین-چی کو، تحلیلگر مشهور امروز با آخرین یادداشت تحقیق خود که بر تکنولوژی آنتن اپل استفاده می کند، بازگشته است.

بهبود ناوبری داخلی، مسائل مربوط به تولید کمتر است

در داخل آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR در حال حاضر دو آنتن بالا و دو پایین آن وجود دارد که همه آنها از Liquid Crystal Polymer (LCP) ساخته شده است. با این حال، طبق گفته Kuo، سری آیفون ۲۰۱۹ تغییرات بزرگی در این ساختار ایجاد خواهد کرد. به طور خاص، پیش بینی شده است که اپل از یک واحد واحد پلی پروپیلن LCP و پلی آمید (MPI) برای آنتن بالایی و سه واحد MPI برای پایین تر استفاده خواهد کرد.

علت این تغییر ناگهانی به فناوری MPI، به نظر می رسد کاری با تولید داشته باشد. Kuo در یادداشت تحقیقاتی خود توضیح می دهد که اپل های فعلی نسل توسط مسائل مربوط به تولید LCP که باعث انتقال فرکانس بالای سلولی می شود و در نهایت بر عملکرد تاثیر می گذارد، عقب مانده است.

تمرکز بر ساختار اصلاح شده PI در سال جاری باید در عملکرد مشابه ۴G LTE و مشکلات تولید کمتر باشد. از لحاظ تئوری، این تکنولوژی نیز ارزان تر است، اما Kuo معتقد است که هزینه های تولید آنتن در سراسر ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت به طوری که ارتقاء باند پهن جدیدی را ارتقا خواهد داد که عملکرد ناوبری داخلی را بهبود می بخشد. صحبت از آن، اختراع اخیر اختراع شرکت اپل نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک ویژگی است که اجازه می دهد برنامه های فروشگاه و فروشگاه های فردی نقشه های داخلی و ردیابی موقعیت مکانی را ادغام کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده شده از سوئیچ، مجموعه متفاوتی از تامین کنندگان است – اپل ظاهرا تنها از دو منبع تامین کننده به مجموع پنج نفر برخوردار است. Murata، که در حال حاضر یکی از تامین کنندگان اپل است، به عرضه LCP برای آنتن بالایی ادامه می دهد، در حالی که Flexium، Avary و ZDT سفارشات را برای بخش MPI تقسیم می کنند. با توجه به واحدهای MPI پایین، سفارشات به نظر می رسد بین Avary، ZDT و DSBJ تقسیم شود. طبق گفته Kuo، Career از فروشندگان فعلی LCP از فهرست سفارش اپل برداشته شده است و این سفارشات جدید برای آی فون، اپل و اپل دیده نمیشود.

اپل می تواند فناوری آنتن را در سال ۲۰۲۰ تغییر دهد

تمرکز بر روی MPI در سال جاری یک حرکت بسیار اساسی برای اپل است، اما با توجه به Ming-Chi Kuo، این تنها موقت است. در واقع، سال آینده، غول کوپرتینو، هنگامی که مواد بهبود یافته و مسائل مربوط به تولید حل می شود، به LCP تغییر خواهد کرد. پس از آن این تکنولوژی در مدل های نسل بعدی iPad Pro مورد استفاده قرار می گیرد که به نظر می رسد در اواخر سال ۲۰۲۰ و اولین آیفون ۵G اپل در سال آینده عرضه شود.

در حالی که در مورد آیفون ۵G، لازم به ذکر است که وضعیت مودم برای این ماه کاملا تغییر کرده است. پس از قاجار حقوقی اپل با Qualcomm، که موجب نپذیرفتن مودم برای مودم برای سری ۲۰۱۸ آی فون خود شد، انتظار این بود که شرکت مبتنی بر Silicon Valley همچنان از مودم های اینتل به عنوان پشتیبانی از شبکه های نسل بعدی استفاده کند سال آینده.

با این حال، اوائل آوریل، اپل و کوالکام شگفت آور اعلام کردند که برای تراشه ها به توافق ۶ ساله رسیده اند. این به سرعت منجر به خروج اینتل از بازار مودم ۵G تلفن همراه شد و در حال حاضر، طبق گفته Kuo، اپل از سال آینده مودم های Qualcomm و Samsung 5G را استفاده خواهد کرد.

در نهایت، پشتیبانی از شبکه های نسل بعدی نیز به رده اپل طرفدار گسترش خواهد یافت. با این حال، Kuo معتقد است که این اتفاق نخواهد افتاد تا قرص ها در سال ۲۰۲۱ تجدید نظر شود.

مطلب پیشنهادی

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس(iPhone 11 Pro Max)

 بزرگتر و بهتر است - اما آیا به اندازه کافی ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics