پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / گوشی های موبایل / سامسونگ / پیش فروش گلکسی نوت ۱۰ ممکن است از تاریخ ۷ اوت آغاز شود

پیش فروش گلکسی نوت ۱۰ ممکن است از تاریخ ۷ اوت آغاز شود

تنها با گذشت یک هفته از زمان معرقی پرچمداران جدید سامسونگ ، می توانیم اطلاعاتی در مورد پیش فروش گلکسی نوت ۱۰ را بیان کنیم. به ما گفته شده است که سامسونگ ممکن است قبل از معرفی پرچمدار خود در تاریخ ۷ آگوست اقدام به پیش فروش کردن گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰+ کند.

سامسونگ قبلاً رویداد معرفی Galaxy Note 10 را برای ۷ آگوست تایید کرده است. این رویداد در شهر نیویورک برگزار می شود. این شرکت در زمان عرضه ، تاریخ انتشار دقیق را تأیید خواهد کرد. با این حال ، گزارش ها حاکی از آن است که این فروشگاه در ۲۳ آگوست وارد بازار خواهد شد.
پیش سفارش گلکسی نوت ۱۰ از ۷ آگوست در دسترس است

ما می شنویم که پیش از این سفارشات برای Galaxy Note 10 / Note 10+ اندکی پس از واقعه راه اندازی در ۷ آگوست افتتاح می شود و فروش خرده فروشی از ۲۳ اوت آغاز می شود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، انتظار می رود قیمت ها از ۹۹۹ یورو شروع شود. سامسونگ ممکن است مقادیر تجاری ارزنده ای را برای مشتریانی که به دنبال ارتقا از دستگاه های قدیمی هستند ارائه دهند.

ما همچنین گفته ایم که Galaxy Note 10 با حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت ، حداقل در اروپا عرضه خواهد شد. یک نوع ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی وجود نخواهد داشت. گلکسی نوت ۱۰+ دارای دو رم ۱۲ گیگابایتی در هر دو نوع ۲۵۶GB و ۵۱۲GB خواهد بود. هنوز هیچ سخنی در مورد هدایای از پیش سفارش Galaxy Note 10 وجود ندارد اما باید در روزهای آینده درباره آنها بشنویم.

انتظار زیادی در میان طرفداران برای پرچمدار جدید سامسونگ وجود دارد. برخی ممکن است به دلیل عدم وجود جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و شکاف میکرو اس دی در مدل کوچکتر مورد استفاده قرار گیرند. جای تعجب نخواهد داشت اگر Galaxy Note 10+ در مقایسه با Galaxy Note 10 به فروش بهتر برسد.

منبع :sammobile

مطلب پیشنهادی

تمام قاب های رسمی گلکسی نوت ۱۰

رندرهای مطبوعاتی تقریباً از هر زاویه قابل تصوری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics