پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / گزارش بازار / روند رو به رشد فروش جهانی تبلت ها پس از ماه ها

روند رو به رشد فروش جهانی تبلت ها پس از ماه ها

طبق تحقیقات Digitimes ، انتظار می رود محمولات جهانی تبلت در Q3 2019 پس از کوچک شدن ۸٫۷٪ در مقایسه با Q1 2019 ، حدود ۱۹٫۳٪ رشد داشته و نسبت به سال گذشته ۱۱٫۹٪ کاهش یابد. دو عامل اصلی به افزایش محموله Q3 کمک می کند.

اولین مورد ، اثر اوج فصل است ، به این معنی که اپل آیپدهای جدید خود را اعلام خواهد کرد که به نوبه خود باعث افزایش فروش خواهد شد. دومین عامل موثر تنها هواوی است. انتظار می رود این شرکت در این مدت محموله های عادی تبلت را از سر بگیرد.

در مورد عملکرد Q2 ضعیف ، همه اینها به همین دلایل است – بدون iPad و ممنوعیت فروش ایالات متحده در هواوی. با این وجود سامسونگ در رده دوم و آمازون در رتبه سوم ، اپل به عنوان فروشنده برتر تبلت باقی مانده است. هواوی به مقام چهارم جدول رفت و لنوو به مقام پنجم بازگشت.

با این حال ، انتظار می رود که در Q3 تغییرات کمی تغییر کند. پیش بینی این است که اپل و سامسونگ با صعود لنوو به مقام سوم با عقب نشینی آمازون به مقام چهارم به دلیل ضعف ضعف پس از تبلیغات روز نخست ژوئیه ، در صدر جدول باقی خواهند ماند. هواوی بیشتر به مقام پنجم سقوط خواهد کرد.

پیش بینی می شود تبلت های با قطر بالای ۱۰ اینچ بیش از ۷۰ درصد از سهم بازار را در دست بگیرند. همچنین نمایشگرهای لمسی درون سلولی جایگزین صفحه نمایش لمسی فیلم شیشه ای می شوند و حدود ۳۶٪ از کل محموله ها را می گیرند.

مطلب پیشنهادی

پرچمداران هواوی و آنر در صف انتظار برای دریافت به روز رسانی اندروید Q پس از پیکسل گوگل

Huawei به وضوح یکی از بزرگترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان است، اما شرکت چینی برای به روز رسانی سریع سیستم عامل Android شناخته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics