جمعه , اردیبهشت ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds
بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds در گجتی نو
بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds در گجتی نو

بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds

FreeBuds های Huawei یک سیب به دو نیم AirPods اپل هستند

از آنجا که اپل AirPod های واقعا بی سیم خود را راه اندازی کرده است، کمبود رقابت وجود ندارد، چرا که بسیاری از مدل ها ویژگی های اپل را خنثی می کند – حتی با راه اندازی AirPod ها به روز شده. اما تا کنون، هیچ نام تجاری بزرگ تا به حال جسارت برای ایجاد یک محصول است که تقلید از AirPods امضا طولانی طراحی – تا امروز، یعنی است. FreeBuds (118 یورو یا ۱۳۲ دلار آمریکا) اعلام شده توسط Huawei تصاویر تصویری از earbuds های بی سیم اپل است و آنها ویژگی های بسیار مشابهی دارند.

بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds در گجتی نو
بررسی و مشخصات Huawei’s FreeBuds در گجتی نو

Huawei همچنین اعلام کرد که مجموعه ای از گوشواره های بی سیم که به نام FreeLace (99 یورو یا ۱۱۱ دلار است) موجود است که در چهار رنگ مختلف موجود است. FreeLace تنها برای فرایند اتصال بلوتوث غیرمعمول قابل توجه است: جدا کردن کابل از یکی از گوش ها نوک USB-C، که بعد از آن به گوشی Huawei خود وصل می شوید، به این ترتیب فرایند جفت گیری اتوماتیک این شرکت را شروع می کند که HiPair آن را می خواند. شما با استفاده از همان اتصال، از طریق یک آداپتور استاندارد USB و همچنین از طریق گوشی Huawei از FreeLace آن را با شارژ معکوس سازگار می کند. هنگامی که گوشی های متصل به مغناطیسی وصل می شوند، FreeLace به حالت صرفه جویی در انرژی می رود.

با استفاده از ۱۸ ساعت عمر باتری، قابلیت شارژ سریع، که فقط ۵ دقیقه زمان پخش ۴ ساعت و امتیاز IPX5 برای مقاومت در برابر آب مناسب، FreeLace به نظر می رسد این گزینه خوبی برای گزینه های عالی است اگر نه عالی است علاقه مند به طراحی کاملا بی سیم است. ما باید بگوییم که پایان دادن به آلومینیوم آن را به نظر می رسد، و ما با توضیح Huawei از کابل هیجان انگیز است. آن را “فلز حافظه” می نامند، که ظاهرا ترکیبی از آلیاژ نیکل تیتانیوم و سیلیکون مایع طراحی شده است “برای احساس صاف و کنتور به گردن”.

هنوز هیچ حرفی در مورد این که آیا هر یک از این earbuds Huawei راه خود را در ایالات متحده، و یا چه مقدار آنها هزینه اگر آنها انجام خواهد شد وجود دارد.

منبع : DIGITALTRENDS

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics