جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت / نمایشگر ۱۶ اینچی MacBook Pro با صفحه نمایش OLED EDGE-TO-EDGE

نمایشگر ۱۶ اینچی MacBook Pro با صفحه نمایش OLED EDGE-TO-EDGE

لپ تاپ های مک بوک اپل برای سال ها از LCD ها برای انتخاب صفحه نمایش خود استفاده کرده اند. با این حال، اپل می تواند تغییر زیادی در تکنولوژی صفحه نمایش برای لپ تاپ های خود را، زیرا در گزارش از انتشار کره ای، Elec، آنها ادعا می کنند که اپل دارای یک لپ تاپ جدید مکبوک پرو در آثار است که می تواند از صفحه نمایش OLED استفاده کنید. این گزارش ادعا می کند که این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش OLED تمام صفحه ۱۶ اینچی است و اگر شما بدانید که چرا این به نظر می رسد آشنا است، به این دلیل که در اوایل امسال Ming-Chi Kuo، تحلیلگر مشهور اپل نیز ادعا کرد که یک مک بوک ۱۶ اینچی طرفدار می تواند در آثار سال ۲۰۱۹ باشد. با این حال، در آن زمان، این گزارش هیچ چیزی در مورد صفحه نمایش OLED ذکر نکرده است، بنابراین این یک پیشرفت جدید است.

در حالی که این گزارش به صراحت به نمایش صفحه نمایش لبه به لبه اشاره نمی کند، BGR گمان می کند که اندازه لپ تاپ می تواند همان اندازه از مدل ۱۵٫۶ اینچی باشد، به این معنی که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه نمایش به طرف دیگر حتی بیشتر شود . این شبیه به آی فون XS Max فعلی است، که با اندازه صفحه نمایش به سمت لبه دستگاه، تقریبا شبیه مدل های “Plus” در گذشته است.

اپل به تازگی تغییرات به OLED را برای آیفون خود با آیفون X در سال ۲۰۱۷ انجام داده است. انتظار می رود که این شرکت در آینده با آیفون ۱۰۰٪ OLED به جلو حرکت کند. مک بوک های اپل همچنین از OLED استفاده می کنند، اما تنها در قسمت لمسی لپ تاپ قرار دارند. اگر این گزارش از بین برود، این می تواند اولین لپ تاپ OLED اپل باشد.

همچنین گزارش شده است که سامسونگ می تواند همان کسی باشد که اپل را با صفحه نمایش ارائه می دهد، که تعجب آور نیست زیرا سامسونگ در حال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهنده های صفحه نمایش OLED است.

مطلب پیشنهادی

دکس لایو

DeX Live روشی جدید برای اتصال بی سیم گوشی های سامسونگ به نمایشگرهای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics