پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بررسی گجتی نو / بهترین هدفونهای بی سیم سال best headphone 2019
بهترین هدفونهای بی سیم سال best headphone 2019 در گجتی نو
بهترین هدفونهای بی سیم سال best headphone 2019 در گجتی نو

بهترین هدفونهای بی سیم سال best headphone 2019

The best headphones for 2019

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

این گوشواره ها را از بین ببرید – ما بهترین هدست ها را در هر سبک کشف می کنیم
بهترین هدست هدفون

این که آیا قوطی های قابل اعتماد شما فقط گرد و غبار را می پوشاند یا خسته می شوند از گوش دادن به پلاستیکی درشت گوش استفاده کنید، همه ما آنجا بوده ایم: شما نیاز به یک جفت هدفون جدید دارید و باید بدانید که چه چیزی خوب است.

نگران نباش این که آیا شما یک آیفون جدید یا سازنده گوگل پیکسل ۳ هستید که نیاز به مجموعه ای از کاناپه های بیسیم عالی (به عنوان مثال نه پیکسل ها)، یک مسافر مکرر به دنبال بلوک کردن دنیای بیرون، دونده نیاز به یک گزینه ضد عرق، یا فقط یک عاشق موسیقی که مایل به گوش دادن به صدای بلند است برای لذت بردن از آهنگ های مورد علاقه خود، ما شما را پوشش داده است.

ما بازار را خرج کردیم و صدها ساعت آزمایش را صرف کردیم تا بهترین گزینه های موجود برای همه را پیدا کنیم. هدفون در این لیست رینگرها هستند. ارزش محاسبه می شود اسلحه بالا بنابراین از بین بردن موهای خود را از دست ندهید و مجموعه سرپرستی ما بهترین هدفونهای عالی را برای شما، گوش و کیف پول خود مشاهده کنید.

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

Sony WH-1000xM3

The best

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را خریداری کنید: صدای بیسیم زیبا، راحتی پلاستیکی و لغو نویز عالی.

آنها برای چه کسی هستند: هر کسی که میخواهد تجربه بیسیم سطح بالا را داشته باشد و دوست دارد جهان را در اطراف آنها خاموش کند.

چرا ما Sony WH-1000xM3 را انتخاب کردیم؟

پیشرفته تکنولوژی WH-1000xM3 سونی نسل سوم از هدست سرآمد بی سیم سر و صدا سونی (پس از مدل های عالی WH-1000xM2 و MDR-1000x) ارائه می دهد که لغو سر و صدای بالا، صدای بی سیم با کیفیت عالی و راحتی پلاستیکی. این ترکیب هیجان انگیز مدل را در رتبه ی پنج ستاره نادرست ما به دست آورده است و به لطف چند پیشرفت قابل توجه، آخرین نسخه بهترین هدست هایی است که می توانید خریداری کنید.

در قلب WH-1000xM3 صدای بی سیم برجسته است. فناوری LDAC سونی، سیگنال بیسیم را در مورد آنچه که شرکت ادعا میکند، سه برابر کیفیت جریان استاندارد بلوتوث است، و هدفونها نیز از جدیدترین کدکهای aptX HD (با دستگاههای پشتیبانی شده) پشتیبانی میکنند. موسیقی بیسیم ۱۰۰۰xM3 حتی “ارتجاعی” از دستگاه های صوتی با وضوح بالا با استفاده از یک تراشه مخصوص، باعث ایجاد صدای موسیقی پویا و زیبا، با صدای خواننده معتبر و واکنش پررنگ روشن می شود که توسط یک محدوده خوب گرد می شود.

تکنولوژی لغو عالی WH-1000xM3 دوم تنها به جدید Bose QC35 II، از نام تجاری است که مدتها تحت سلطه بازار از لحاظ توانایی مسدود کردن نویز کاملا محسوب می شود. به گفته این شرکت، کاننهای سونی نسبت به گزینه Bose جدید به جلو بسیار بهتر عمل می کنند و ویژگی های متعددی را ارائه می دهند که به ایجاد یک تجربه کلی بهتر می رسند.

سیستم های کنترل پیشرفته WH-1000xM3 به شما اجازه می دهد تا در سطوح مختلف صدای محیط با ویژگی های پیشرفته مانند حالت صوتی تنها از طریق فرکانس های صوتی استفاده کنید، بنابراین می توانید موسیقی و صداهای اطراف خود را در حالی که مسدود کردن صداهای دیگر می شنوید. کنترل های لمسی پاسخگو اجازه می دهد تا حجم حرکت، برقراری تماس، و پخش موسیقی و مکث را با سهولت، در حالی که کمک به حفظ زیبایی شناسی تمیز. Best-of-all، WH-1000xM3 عمر باتری ۳۰ ساعته را ارائه می دهد، حتی کاربران سنگین را با استفاده از یک بار شارژ روزانه و یک ویژگی شارژ سریع ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد از ۵ ساعت گوش دادن پس از ۱۵ دقیقه لذت ببرید شارژ

اگر شما به دنبال یک جفت گوش عالی بی سیم با صدای عالی و تعداد زیادی از ویژگی ها هستید، این بهترین انتخاب شماست.

Audeze Sine

The best on-ear headphones

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را خریداری کنید: وضوح عالی، طراحی با دوام و اتصال رعد و برق اختیاری.

آنها برای چه کسانی هستند: هر کسی که می خواهد بهترین پول را در گوش داشته باشد می تواند خریداری کند – مخصوصا طرفداران اپل.

چرا ما سید احمد را انتخاب کردیم:

Sine ارزان نیست، اما به همان اندازه گران است، شما هنوز هم یک معامله را دریافت می کنید. به همین دلیل است که Audeze با استفاده از Sine چیزی غیرمعمول از تکنولوژی استفاده از هدفونهای EL-8 ارزان قیمت (و بزرگتر) ساخته است تا یک جفت راننده مغناطیسی مسطح را ایجاد کند که فقط چند سال پیش یک اندازه و کارایی را غیرقابل تصور می کند.

مانند Oppo، که PM-3 بیش از حد گوشهای خود را نیز از بهترین لیست ما، Audeze کمک کرده است با استفاده از تکنولوژی پیشرفته هدفون مغناطیسی با استفاده از پیشرفت های پیشرفته در سال های اخیر، به شما اجازه می دهد تا یک ساز و کار بسیار پیچیده از آزمایشگاه های صوتی و واقعی جهان، و سینوسی، تور این شرکت در این جبهه است.

با فشار دادن این فن آوری بیشتر (افراد آیفون، توجه داشته باشید در اینجا)، Sine نیز می تواند با یک کابل رعد و برق ۵۰ دلار مجهز باشد که صوتی دیجیتال را مستقیما از iPhone دریافت می کند و آن را به صدای آنالوگ تبدیل می کند. این کار توسط DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) انجام می شود که به عنوان یک قطعه میکروفن با سه دکمه ی iOS دو برابر می شود. طراحی همچنین اجازه می دهد تا برای مقیاس دیجیتال از طریق نرم افزار Audeze، که به شما اجازه می دهد تا صاف کردن به عنوان صحیح را ببینید. حتی اگر با اپل رول نباشید، امپدانس کم سینو، طراحی دقیق و در عین حال قوی و طراحی مینیمالیستی آنها را به عنوان یک انتخاب آشکار برای آجیل های صوتی که می خواهند صدای خارق العاده را در همه جا به ارمغان بیاورند.

Sousse Audeze Sine با صدای کریستال واضح و جداسازی دیوانه بین ابزارها، شما را قادر می سازد تا چیزهایی را در آهنگ های مورد علاقه خودتان که قبلا هرگز از آن لذت برده اید را بشنوید – تجربه ای شنیداری واقعا شنونده را در حال حرکت فراهم کنید.

V-Moda Forza

The best in-ear (earbuds)

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا باید آنها را بخرید: ترکیبی کامل از راحتی، صدا و قابلیت حمل.

چه کسی آنها هستند: شنونده فعال روزمره که خواستار وفاداری عالی در یک بسته کوچک است.

چرا ما V-Moda Forza را انتخاب کردیم:

فورا در درون گوش های V-Moda عالی ترکیبی از وفاداری، مقرون به صرفه و عملکرد ورزشی برای هر ماجراجویی صوتی ارائه می دهد.

مقاوم در برابر آب V-Moda Forza یک جفت نوترونی از گوشه های گوشه ای است که کیفیت صدای عالی را در خط مقدم قرار می دهد، با امضای صوتی گرد و گرم که با تقریبا تمامی ژانرها هماهنگ است. مجموعه گسترده ای از باله های ورزشی و راهنمایی ها به این معنی است که تقریبا هر شنوایی یک مهر و موم مناسب را پیدا می کند و از یک ترکیب لاستیکی نرم ساخته شده است که آنها را در میان راحت ترین گوش هایی که همیشه در معرض آن قرار گرفته است، می گیرد.

از آنجا که هدفون های ساخته شده برای مقاومت در برابر عناصر طراحی شده اند، آنها یک همدم کامل برای تمرینات، رفت و آمد باران، و یا هر فعالیت دیگر در فضای باز است که برای یک موسیقی متنباز واضح و روشن است. ما از آنها هر دو در دفتر استفاده کرده ایم و در طول و بارانی بارانی در اطراف پورتلند، اورگان، و آنها هرگز به ما اجازه نمی دهد.

اگر شما به دنبال یک هدست جفتی هستید که با شما در همه جا همراه است و هرگز ناامید نشوید، یک هدفون مناسب برای ۱۰۰ دلار یا کمتر وجود ندارد.

Samsung Galaxy Buds

The best true wireless earbuds

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را خریداری کنید: راحتی، شارژ باتری، عملکرد ضد عرق.

چه کسی برای آنها هستید: افرادی که می خواهند earbuds بی سیم ارزان و راحت با عمر باتری بزرگ داشته باشند.

چرا سامسونگ Galaxy Buds را انتخاب کردیم:

Galaxy Buds سامسونگ با استفاده از جمع و جور، ارگونومیک، شارژر بی سیم و شش ساعت در حال گوش دادن، شنوندگان را از لحاظ فناوری و طراحی، گوشه گیر می کند.

هدفون های کوچک طراحی شده اند برای رفتن به هر کجا، عملکرد انجام هر کاری، با ساخته شده در earfins و IPX2 ضد عرق، که اجازه می دهد تا آنها را در کنار پیاده روی باران و تمرینات عرق به طور یکسان همراه است.

سفارشی سازی مبتنی بر برنامه به خوبی امکان پذیر است، شما می توانید تنظیمات را تنظیم کنید، هدفون های خود را پیدا کرده و حتی صداهای موجود در دنیای بیرون را بشنوید – که مخصوصا در تمرینات در فضای باز یا سفرهای نا آشنا در حمل و نقل عمومی مفید است. چنین مجموعه ای از ویژگی های مفید، جوانه های سامسونگ شما را بهترین روزانه گوش دادن به شما می داند، شما را فقط آنچه که شما نیاز دارید درست زمانی که شما به آن نیاز دارید.

بهترین قسمت؟ کهکشان ها کمتر از مدل های اپل و جبرا کمتر هزینه می کنند و باعث می شود که بهترین انتخاب های بی سیم هدفون بی سیم باشد.

TaoTronics TT-BH060

The best budget over-ears

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را خریداری کنید: آنها ارزان و راحت هستند، و از ویژگی های آن سرازیر می شوند.

چه کسی آن را برای: کسانی که به دنبال یک صدای فوق العاده، ویژگی بسته بندی، جفت هدفون با قیمت بسیار پایین است.

چرا ما TaoTronics TT-BH060 را انتخاب کردیم:

با استفاده از ۳۰ ساعت عمر باتری، لغو فعال نویز، و طراحی ساده و کم توجهی که به سفرهای تجاری و رفت و آمد طولانی متمرکز است، TT-BH060 TaoTronics قهرمان کم هزینه در بازار گوشی است.

از دیگر مدل های لغو لغو فعال با چنین طول عمر باتری (مانند مدل سونی در بالای این لیست) قیمت چند برابر قیمت است، این مدل TaoTronics شلوغ کمتر از یک شب در شهر است.

اما این باعث نمی شود که آنها احساس راحتی کنند: هدفون داخل یک جعبه سخت بافته شده با یک کابل ۳٫۵ میلیمتری برای گوش دادن به سیمی، و کنترل آسان برای استفاده، باعث می شود آهنگ ها را سریع و آسان تغییر دهید، حجم را تنظیم کنید و چرخش دهید خاموش و لغو فعال سر و صدا. یکی از چیزهایی که قابل توجه است این است که شما می خواهید نوبت لغو کردن نویز را هنگامی که شما آنها را پوشیدن نیست. این به این دلیل است که وقتی که هدفون خود خاموش می شوند، قدرت لغو نویز خاموش نمی شود.

صدای بهتر از آنچه که همیشه برای قیمت پایین آن انتظار دارید. موسیقی مورد علاقه ما به نظر می رسد گرم و متعادل است، با هدفون ارائه عملکرد باس تنگ و پر انرژی، اما نه لایه برداری در گلدان متوسط. چنین صدا متعادل را به شدت تحت تاثیر لغو فعال نویز قرار می گیرد، که یک صفحه خالی را فراهم می کند که در آن TT-BH060 می تواند صداها مورد علاقه شما را طراحی کند.

اگر شما در بازار برای یک جفت فوق العاده از هدفون فوق العاده هستید، اما شما نمی خواهید حساب پس انداز خود را لمس کنید، این دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

Shure SE112 and SE112 Wireless

The best budget in-ears

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را بخرید: صدای عالی، راحتی، و بهترین نسبت قیمت به عملکرد در سیاره.

آنها برای چه کسانی هستند: کسانی که هدفون های عالی را با قیمت پایین تر می خواهند.

چرا ما Shure SE112 و SE112 بی سیم را انتخاب کردیم:

اگر یک رده A / V در Trend های دیجیتال وجود دارد بیشتر در مورد آن سوال می شود، این مدل های ارزان قیمت در گوش است. حقیقت این است که بسیاری از شما شکارچیان هدفون فقط می خواهند چیزی ساده، مقرون به صرفه و عالی، و نمی توانند (و یا به سادگی نمی خواهند) صرف بیش از مقدار متوسط ​​از دلار های دشوار خود را. پس هدفون ها چه هستند و ما دوباره توصیه می کنیم؟ SE112 شور.

این یکی از دوفروشهاست؛ چرا که آیا شما به سیمی یا بی سیم میروید، ارزش زیادی خواهید داشت. SE112 یک جفت گوشه های قدیمی از یکی از معتبرترین شرکت های صوتی در این سیاره ارائه می دهد، ظاهر تمیز، راحت و راحت برای پول در هر تکرار.

هدفون این نوار را برای عملکرد کم هزینه با یک امضای خالص و باز صدا تنظیم می کند که به راحتی رقبا را در محدوده قیمت خود خارج می کند. پایان فوقالعاده و پانچی – اما نه خیلی غم انگیز – باس ترکیب برای ارائه جزئیات تمیز. اگر چه آنها به عنوان هدفون حق بیمه به اندازه روشن نیستند، SE112 به راحتی خود را در برابر چند مدل گرانقیمت نگه می دارد و به شما امکان می دهد پول نقد خود را برای چیز خاصی که در پایین جاده قرار دارد ذخیره کنید.

Jabra Elite Active 65t

The best workout headphones

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا شما باید آنها را خریداری کنید: صدای خوب، عمر باتری و قابلیت ضد آب بودن.

آنها چه کسانی هستند: شنوندگان که به طور کامل خودمختاری بی سیم را بدون به خطر انداختن کیفیت صدا و یا عملکرد عرق می دهند.

چرا ما Jabra Elite Active 65t را انتخاب کردیم:

Jabra’s Elite Active 65t با استفاده از اکستروژن های کوچک که در گوشه های کاملا بی سیم در دسترس قرار دارد، به نظر می رسد نسخه های مینیاتوری هدست های بلوتوثی است که برند را بر روی نقشه قرار داد. اما به نظر می رسد – با عمر باتری رقابتی، ضد عرق، کیفیت صدای عالی و بسیاری از ویژگی های مفید، این بچه های کوچک هر دو جفت هدفون در بازار به عنوان بهترین هدفون تمرین را از بین برد.

Elite Active 65t دارای سه مجموعه از راهنمایی های سیلیکونی است و دارای یک طراحی ارگونومیک است که مهر و موم خوب را تضمین می کند، که دلیل بزرگی است که ما را به سایر مدل های کاملا بی سیم ترجیح می دهیم. با رضایت فوق العاده و انعطاف پذیری سر و صدای انعطاف پذیر عالی، شما بیشترین استفاده را از هر یادداشت دریافت می کنید و همچنین می توانید حجم را برای فشار کمتر گوش کاهش دهید. کیفیت صدای جامد جامد است و صدا از طریق واضح و متعادل با یک پاسخ باس پانچی و محدوده سه گانه شگفت آور پویا می شود.

بر خلاف پیشین خود، Jabra Elite 65t، Elite Active یک امتیاز IP56 را به ارمغان می آورد و بدین معنی است که از جت های آب فشار بالا و گرد و غبار محدود محافظت می شود و آنها را برای تقریبا هر گشت و گذار مناسب می کند و اجازه می دهد شما بعد از تمرینات خفگی، آنها را بشویید.

از لحاظ آب، Elite 65T 5 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد – مطابق با AirPods و رتبه بندی در بین بهترین شما را پیدا کنید – و مورد شارژ شامل دو پر کردن مجدد بر روی بروید. Jabra همچنین با بسیاری از بهترین ویژگی هایی که ما در جای دیگری در فضای کاملا بی سیم دیده ایم، با نرم افزار Sound + شرکت شما را قادر می سازد تا تنظیمات مانند انعطاف پذیری را تنظیم کنید یا اینکه آیا می خواهید از دستیار هوشمند خود گوشی خود استفاده کنید (Siri در iOS، گوگل دستیار در آندروید) و یا آمازون الکسا. سنسورهای ساخته شده در هدفون می توانند هنگام پخش جوانه ها پخش و موقت موسیقی را متوقف کنند و حتی می توانند در سطوح مختلف صدای محیط قرار بگیرند که عالی است برای اطلاعیه های شنیدن در هواپیما و یا مامور دفتر شما.

اما شاید دلیل اصلی خرید Jabra Elite Active 65t اینست که آنها همیشه آنچه را که شما می خواهند انجام می دهند و هرگز ارتباط را از بین نمی برند. این در حال حاضر کاملا فاقد فضای بی نظیر است و در هنگام ترکیب با ویژگی های دیگر، این ها بعضی از بهترین جوانب های بی سیم واقعی شما را می توانید در حال حاضر خریداری کنید.

Yamaha HPH-MT8

The best for the studio

بهترین هدفونهای بی سیم سال  best headphone 2019 در گجتی نو

چرا باید آنها را بخرید: سبک ساده، ساخت و ساز جامد، و صدا عالی برای پول.

آنها چه کسانی هستند: خالداران موسیقی، منظومه های استودیویی یا جوانب کاراکترهای پادکست که قوطی های با کیفیت را دوست دارند که لیس می خورند.

چرا ما یاماها HPH-MT8 را انتخاب کردیم؟

اگر شما یک خلبان موسیقی یا رسانه ای هستید که نیاز به یک هدست صمیمی قوی دارد که در خلاقیت های خود یک نگاه اجمالی به شما نشان می دهد و از ساعت ها استفاده بی نظیر در تنظیمات خواسته می شود، نباید بیش از حد فوق العاده عالی HPH-MT8 یاماها باشید.

این هدفون های مانیتور استریو که توسط حرفه ای های حرفه ای برای حرفه ای های صوتی طراحی شده اند، از دو کابل جدا کننده (یک کابل ۱٫۵ میلی متری و یک کابل مستقیم ۳ متری) بهره می گیرند و شامل یک کانکتور پیچ و مهره ای است که برای استفاده با رابط های صوتی استفاده می شود. پد لبه های چرمی پلاستیکی و یک نوار پلاستیکی برای اتصال به گوشه های فولادی جامد فلزی برای ایجاد مهر و موم خوب و راحت در درازمدت مناسب هستند، و باعث می شود آنها را در طول جلسات کار طولانی تر احساس کنید، در حالی که صدا را از خونریزی در میکروفون خود در طول overdubs ها خونریزی کنید.

حتی اگر شست صوتی را کار نکنید، MT8 یک قوطی قاتل برای طرفداران قیمت موسیقی محسوب می شود. باس پانچتی و سه گانه جزئیات برجسته ترین ویژگی های صوتی است، به شما این امکان را می دهد که هر عنصر صدای صدای خود را با وضوح شگفت انگیز، بخصوص با توجه به قیمت ۲۰۰ دلاری خود، ببینید.

به طرق مختلف، شما می توانید Yamaha HP8-MT8 را به عنوان یک جفت قابل اعتماد از کارکردهای صوتی فکر کنید. آنها ممکن است از لوازم جانبی پر جنب و جوش نباشند، اما هر بار کار را انجام می دهند. اگر شما به دنبال برخی از هدفون های استودیویی عالی هستید یا فقط صدای دقیق دقیق، این یکی از بهترین ها است.

How we test

ما هدفون ها و earbuds را آزمایش می کنیم که افراد عادی زندگی می کنند.

ما هر جفت را از طریق یک پروسه تست دقیق در طی چند روز یا چند هفته اجرا می کنیم. این شامل بازی کردن آنها در تمام انواع سناریوها می شود – در اتوبوس، اتاق گوش دادن و یا در دفتر – و بازیابی از طیف وسیعی از منابع. ما می دانیم که بیشتر مردم از هدفون خود با یک گوشی هوشمند استفاده می کنند، اغلب با آهنگ های ضعیف با کیفیت MP3، بنابراین ما هم همین کار را می کنیم.

با این حال، ما همچنین به فایل های صوتی با وضوح بالا و همچنین انواع مختلفی از منابع، از جمله اتصال به طور مستقیم به کامپیوتر یا مک، با استفاده از USB DACs (مبدل های دیجیتال به آنالوگ)، و با استفاده از کیفیت بالا، پخش کننده اختصاصی اختصاصی و تقویت کننده. در نهایت، هدفون ها را به برخی از مدل های پیشنهادی ما مقایسه می کنیم، هر دو در کلاس و قیمت خود، و همچنین سطح یا دو در بالا برای پیدا کردن اگر آنها می توانند بیش از وزن خود را پانچ.

منبع : digitaltrends

مطلب پیشنهادی

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

نسل جدید دسته بازی سونی از نسل دیجیتال تا دوال سنس

تصویر برگرفته از سایت سونی From Digital to DualSense – The history and evolution of …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics